نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران

نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران

نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران

الکترو اتکال به عنوان نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران انواع پمپ‌های این شرکت را عرضه می‌کند. شرکت الکتروژن یکی از شرکت‌های برتر خاورمیانه در زمینه تولید انواع پمپ آب و سایر محصولات مانند کفکش و پمپ آب کولر و… است. این شرکت با کمک نیروی متخصص و استفاده از متریال با کیفیت، محصولی درخور تحسین را روانه بازار کرده است.

لینک مشاهده همه محصولات پمپ الکتروژن در سایت

در ادامه می‌توانید تعدادی از جدیدترین محصولات پمپ الکتروژن را مشاهده کنید.

امتیازات پمپ الکتروژن

با خرید این محصول ایرانی چندین مزیت نصیب شما خواهد شد. از جمله کیفیت بالای محصول که با استفاده از مواد اولیه مناسب ساخته شده است. استفاده از سیم پیچ مسی، پروانه جنس استیل و بدنه مقاوم سه ویژگی اصلی پمپ‌های الکتروژن می‌باشد. همچنین در کنار این کیفیت، شرکت به شما گارانتی این محصول را نیز ارائه می‌دهد. گارانتی ۱۸ ماهه این محصول که از زمان خرید برای شما ثبت می‌شود نشان از اطمینان متخصصان به محصولی است که تولید کرده‌اند. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت این پمپ‌ها را خریداری کنید.

الکترو اتکال، نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران

انواع پمپ‌های الکتروژن

  • پمپ آب محیطی الکتروژن
    • پمپ آب خانگی در ۲ مدل KPM50 و KPM100 که به ترتیب پمپ خورشیدی نیم اسب و یک اسب هستند. این پمپها مصارف خانگی برای منازل یک تا ۲ طبقه دارند.
  • پمپ آب گریز از مرکز الکتروژن
    • این نوع پمپ در ۳ مدل CM100 ، CM210 و CB210 تولید می‌شود. پمپ بشقابی CM100 با قدرت یک اسب، دارای دبی خیلی خوب است که برای آپارتمان‌های تا سه طبقه می‌توان استفاده کرد.
  • پمپ آب خود مکش و جتی الکتروژن
    • پمپ آب جتی مدل CAM100 که تا حدود ۸ متر عمق مکش دارد و به همین دلیل به آن نام پمپ خودمکش هم اطلاق می‌شود.
  • پمپ آب کولر الکتروژن
    • پمپ آب کولر الکتروژن در دو مدل سبلان (با سیم پیج آلومینیوم و ارزانتر) و البرز (با سیم پیج مس و گرانتر) تولید می‌شوند. این دو مدل اختلاف قیمت چندانی ندارند و متخصصان، بیشتر توصیه به خرید مدل البرز دارند.
  • پمپ کفکش الکتروژن
    • دارای ۲ مدل به نامهای TS و TF است. هر دو مدل دارای فلوتر برقی هستند که برای جلوگیری از آسیب و سوختگی پمپ کاربرد دارد.

مشاوره رایگان با بخش فنی و فروش

قبل از خرید هر کدام از محصولات الکتروژن حتمن با ما مشاوره داشته باشید. چرا که انتخاب محصول مناسب به شما کمک می‌کند بهترین خرید ممکن را تجربه کنید. از این طریق دیگر نیازی نیست مرتبا به فکر تعویض و یا تعمیر قطعات باشید. الکترو اتکال، نمایندگی پمپ آب الکتروژن در تهران، خیابان سعدی واقع شده است. در نتیجه اگر تمایل به خرید حضوری و مشاوره از نزدیک را دارید حتمن به آدرس حضوری فروشگاه ما مراجعه فرمایید. همچنین خطوط تلفن ما برای دریافت هر گونه نظر و یا مشاوره و خرید به روی شما عزیزان باز است.

قیمت پمپ الکتروژن و رقابت با داخل و خارج

قیمت هر کالایی مسلما در فروش آن در بازار تاثیر بسزایی دارد. الکتروژن با درک این موضوع پمپ‌های تولیدی خود را با قیمتی پایین‌تر از رقبای چینی وارد بازار کرده است. در نتیجه در رقابت قیمتی یک برنده واقعی است. همچنین همانطور که قبلا گفتیم این شرکت یکی از با کیفیت‌ترین محصولات ایرانی را روانه بازار می‌کند. چرا با استفاده از متخصصین با کیفیت و بهترین مواد اولیه محصولات خود را تولید می‌نماید. در نتیجه قیمت و کیفیت تناسب خوبی داشته و شما خرید مقرون بصرفه‌ای خواهید داشت. همچنین در خریدهای تعدادی به شما تخفیفات خوبی هم ارائه خواهد شد.

سایر پمپ‌های ایرانی موجود در الکترو اتکال

بغیر از الکتروژن سایر برندهای ایرانی را هم در الکترو اتکال عرضه می‌کنیم. از جمله :

با کلیک کردن روی نام هر کدام از این پمپ‌ها می‌توانید وارد لیست محصولات و قیمتهای آنها شوید.

ارسال دیدگاه